“Nie będę grał bez udziału publiczności” – takimi słowami skwitował pytanie reportera LeBron James zaledwie kilka dni przed zawieszeniem rozgrywek NBA w marcu ubiegłego roku. Jeszcze tego samego dnia pewna tęga głowa wpadła na trochę szalony i zarazem cwany pomysł.


A co gdyby koszykarze nie wiedzieli, że na hali nie ma fanów?

Setki mikrofonów, 8 kilometrów okablowania, czterech operatorów i jeden mecz do udźwiękowienia. W ten sposób powstała nowatorska technologia, która pozwoliła przynajmniej zasymulować euforię publiczności na pustej arenie NBA w Orlando.

Łukasz Szwonder (Keepthebeat) wraz z Kubą Juchniewiczem (Cactuzz_sound) przygotowali wspólnymi siłami materiał opisujący magię dźwięku, którą wprowadzono w życie w “bańce” w Orlando. Ciekawy temat, którego opisania do tej pory nikt się nie podjął.

Jak wypełnić arenę dźwiękami, których tam nie będzie? Witamy w przyszłości.

Wspieraj PROBASKET

  • Robiąc zakupy wybierz oficjalny sklep adidas.pl
  • Albo sprawdź ofertę oficjalnego sklep Nike
  • Zarejestruj się i znajdź świetne promocje w sklepie Lounge by Zalando
  • Planujesz zakup NBA League Pass? Wybierz nasz link
  • Zobacz czy oficjalny sklep New Balance nie będzie miał dla Ciebie dobrej oferty
  • Jadąc na wakacje sprawdź ofertę polskich linii lotniczych LOT
  • Lub znajdź hotel za połowę ceny dzięki wyszukiwarce Triverna




  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments