Tissot przedłuża umowę z Międzynarodową Federacją Koszykówki. To jedyna marka, która może pochwalić się pomiarem czasu w międzynarodowej koszykówce.


Przedłużenie umowy partnerskiej z Międzynarodową Federacją Koszykówki świadczy o tym, że firmy mocno angażuje się w działania na rzecz sportu, w tym między innymi w koszykówkę. Tym samym firma jest dalej w grze, robiąc to, co potrafi najlepiej, czyli mierzy czas.

Wieloletnia współpraca

Tissot od 2008 roku wspiera FIBA (Międzynarodową Federacją Koszykówki), organizację zrzeszającą 212 federacji krajowych, jako Oficjalny Chronometrażysta, zapewniając systemy precyzyjnego pomiaru czasu na potrzeby najważniejszych rozgrywek.

Firma, jak na producenta zegarków przystało, słynie z precyzji i fachowej wiedzy, a ich systemy pomiaru czasu, zapewniają kibicom podczas meczu, szybki dostęp do wszystkich ważnych statystyk dotyczących zespołów i graczy.

To nowe partnerstwo niesie dodatkowe korzyści, w postaci technologii w formie zegarów odmierzających 24 sekundy podczas najważniejszych międzynarodowych rozgrywek koszykarskich.

Wśród turniejów korzystających z pomiaru czasu znalazły się m.in.: Mistrzostwa Świata w koszykówce kobiet FIBA 2022 w Australii oraz Mistrzostwa Świata w koszykówce FIBA 2023 na Filipinach, w Japonii i Indonezji.

Nagrody dla najbardziej zaangażowanych graczy

Na tym jednak nie koniec zaangażowania w dyscyplinę koszykówki. Tissot będzie dalej wspierał kanały i platformy łączące fanów z ich ulubionym sportem. Należą do nich: aplikacja mobilna kibiców FIBA i filmy Buzzer Beater, pokazujące najbardziej emocjonujące akcje na boisku.

Będziemy także wybierać i nagradzać Najwartościowszego Gracza każdego z turniejów FIBA, ofiarowując zegarek Tissot, dla podkreślenia dokonań i jako trwałą pamiątkę tej magicznej chwili. – Uważamy, że pomiar czasu jest kluczowym elementem, który sprawia, że koszykówka dostarcza tyle sportowych emocji. Liczą się dziesiąte części sekundy, a tzw. buzzer beater, czyli celny rzut równo z syreną kończącą spotkanie lub kwartę, może przesądzić o losach spotkania, decydując o tym, kto zostanie mistrzem, a kto pretendentem – mówi Sylvain Dolla, dyrektor generalny Tissot. – Stała współpraca z FIBA dowodzi naszego oddania temu sportowi, drużynom i graczom. Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Chronometrażystą oraz z tego, że Tissot to jedyna marka, która może pochwalić się pomiarem czasu w międzynarodowej koszykówce – kontynuuje.

Od ponad dekady ściśle współpracujemy z Tissot i z dużą radością będziemy kontynuować relacje z tak ważnym partnerem tej dyscypliny. FIBA i Tissot są w równym stopniu zaangażowani w tworzenie najlepszych produktów dla wszystkich zainteresowanych koszykówką, a trwałość tego partnerstwa pozwala obu stronom przedstawiać innowacyjne pomysły, dzięki którym rozgrywki toczą się na coraz wyższym poziomie – wyjaśnia Andreas Zagklis, sekretarz generalny FIBA.

Prawdziwa miłość do koszykówki

Marka Tissot rozpoczęła oficjalny pomiar czasu w sporcie w 1938 roku i od tamtej pory zyskała miano godnego zaufania Oficjalnego Chronometrażysty wielu wydarzeń sportowych na całym świecie.

W świecie koszykówki, poza długotrwałą relacją z FIBA, od 2015 roku z dumą pełni także rolę Oficjalnego Chronometrażysty NBA, a kilka z gwiazd tej ligi jest ambasadorem marki. Damian Lillard (USA), Clint Capela (Szwajcaria), Tony Parker (Francja) oraz Klay Thompson (USA) to tylko kilka z wielkich nazwisk, które zaufały pomiarowi czasu przez Tissot, na boisku i poza nim.

Tisssot nie tylko dba o pomiaru czasu w koszykówce za pomocą najnowszej szwajcarskiej technologii, ale stworzyła  również klika kolekcji zegarków dedykowanych tej emocjonującej dyscyplinie sportu.

Krzyż we fladze szwajcarskiej będącej częścią logo Tissot symbolizuje szwajcarską jakość i niezawodność, z których marka słynie już od 1853 roku. Ogólnoświatowy zasięg czyni z Tissot lidera sprzedaży tradycyjnych szwajcarskich zegarków, każdego roku eksportującego ponad 4 miliony czasomierzy. Marka pozostaje wierna swojemu hasłu „Innovators by Tradition”, nieustannie pracując nad kolejnymi pionierskimi rozwiązaniami. Wysoka jakość każdego elementu zegarków zapewnia marce Tissot światową renomę. Tissot pełni rolę Oficjalnego Chronometrażysty i Partnera koszykarskiej ligi NBA oraz międzynarodowej federacji koszykówki FIBA, wyścigu kolarskiego Tour de France oraz organizowanych przez UCI mistrzostw świata w kolarstwie szosowym, zawodów motocyklowych MotoGP™ oraz FIM World Superbike, a także wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak hokej na lodzie, szermierka i rugby. Najważniejsze produkty to między innymi: Tissot T-Touch (pierwszy zegarek dotykowy, wprowadzony w roku 1999). Tissot Le Locle, ponadczasowy klasyczny zegarek automatyczny z 80-godzinną rezerwą chodu oraz Tissot T-Race, czasomierz w sportowym stylu.





ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here