W tych trudnych dla społeczeństwa czasach, NBA chce utrzymać zaangażowanie kibiców, którzy zostali uziemieni w domu. W efekcie powstała kampania „NBA Together”, która opiera się na czterech kluczowych filarach.


To przede wszystkim kampania wizerunkowa, choć NBA skupia się na elemencie edukacyjnym, który odgrywa kluczową rolę w walce z koronawirusem, bo to przeciwko niemu wszystkie działania są skierowane. Liga pozbawiła kibiców swojego naczelnego produktu, czyli meczów koszykówki, więc stara się wypełnić lukę poprzez zorganizowanie aktywności na różnych poziomach. W kampanię „NBA Together” mają być zaangażowani również koszykarze dający w tym czasie dobry przykład.

Wspomniane cztery filary to:

  1. Know The Facts [tłum. znaj fakty] – liga na swojej oficjalnej stronie otworzyła platformę, która przekazuje podstawowe informacje nt. koronawirusa. Znajdziecie tam również apel od koszykarzy, którzy wykorzystują swój głos, by przekazać zasadniczą w tych czasach informację – zostań w domu!
  2. Acts of Caring [tłum. dobre uczynki] – w tym wypadku liga prosi wszystkich: zawodników, pracowników ligi, kibiców o to, by dzielili się swoimi doświadczeniami w okresie pandemii, zarówno dotyczącymi walki z koronawirusem, jak i zagospodarowaniem wolnego czasu. Wyrazem tego mają być posty na Twitterze, Instagramie, Facebooku i TikToku oznaczone hashtagiem #NBATogether. Więcej na specjalnie w tym celu utworzonej stronie.
  3. Expand Your Community [tłum. poszerz swoją społeczność] – to inicjatywa, która ma pobudzić ludzi do aktywności fizycznej w czasach kwarantanny. Wszystko po to, by utrzymać zdrowe ciało, jak i zdrowy umysł. Głównym elementem tego punktu jest program „Jr. NBA at Home” skierowany w głównej mierze do dzieci, które nie mogą wyjść na zewnątrz, by pograć w koszykówkę ze swoimi rówieśnikami. Warto więc obserwować kanały SM Jr NBA, by zaktywizować swoje dzieci. Kolejnym krokiem jest pomoc w domowym nauczaniu poprzez współpracę m.in. z Discovery oraz udostępnienie treści i narzędzi do tego, by zadbać o własne zdrowie psychiczne.
  4. NBA Together Live – Każdego dnia o 21:00 poprzez Instagram Live kibice będą mieli okazję zadać pytanie któremuś z członków rodziny NBA. Jako pierwszy w sesji live weźmie udział skrzydłowy Cleveland Cavaliers – Kevin Love, jeden z pierwszych, którzy postanowili działać w czasach pandemii. NBA zaplanowała także retransmisję klasyków z ostatnich lat.

Liga poprzez swoje działanie chce pokazać, że jest “bigger than basketball”. Wszystkie linki, których potrzebujecie, by w pełni wykorzystać potencjał nowej kampanii dostępne są TUTAJ. NBA nie czeka bezczynnie na rozwój wydarzeń i podczas tego absolutnie bezprecedensowego okresu chce o nas zadbać, dając nam zarówno interesujące narzędzia, jak i treści, które możemy swobodnie wykorzystywać. To bez wątpienia postawa godna podziwu. Warto więc śledzić NBA na kanałach społecznościowych.

Kosz w TV (22.03 – 28.03)



Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments