Zamiast do przyszłości kluby NBA wracają do przeszłości. Detroit Pistons i San Antonio Spurs zaprezentowali nowe edycje swoich strojów meczowych na kolejny sezon. Nawiązują one do złotych czasów obu klubów i są ukłonem w stronę wytrwałych kibiców NBA.

Do fanów Pistons na całym świecie – słyszeliśmy Was i to jest dla Was – przyznał na oficjalnej prezentacji Mike Zavodsky, Chief Business Officer ekipy z Detroit. – Te koszulki reprezentują piękne czasy w koszykówce Pistons i historii NBA. Jesteśmy podekscytowani ich ponownym wprowadzeniem dla nowej generacji fanów koszykówki i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć je w akcji – dodał.

Klasyczna edycja koszulek Pistons nawiązuje do wyjazdowych strojów drużyny z lat 1996-2001. Występowali w nich między innymi Grant Hill, Jerry Stackhouse, Lindsey Hunter czy Ben Wallace, a drużyna z Motor City wywalczyła w tym czasie 3 awanse do post-season. Szacuje się, że klub rozegra w nowych koszulkach około 10 spotkań w nowym sezonie.

Nowe jersey’e zawitały także do szatni San Antonio Spurs. – Nowe koszulki Statement Edition są ucieleśnieniem ewolucji naszej drużyny – twierdzą klubowi działacze. – Poprzez misterny wzór serape, łączymy nasze 50-letnie dziedzictwo z żywą kulturą, którą celebrujemy na boisku i poza nim.

Koszulki są inspirowane meksykańskimi motywami zwanymi serape, które widoczne są po obu stronach kompozycji oraz na spodenkach. Znajdziemy na nich również logo w kształcie Teksasu oraz napis „SATX”.

Poniżej coś nowego także dla fanów Phoenix Suns.

Najbliższy podcast PROBASKET już w środę 3 sierpnia o godz. 21:00 na żywo na YouTube!