Przedstawiciele ligi co rusz starają się o zapewnienie rozrywki telewidzom, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie. Tym razem NBA zaprezentowała dwie nowe kampanie reklamowe, w których swój udział mieli najlepsi zawodnicy na świecie.

Pierwsza z kampanii – „The Nonstop NBA” – dotyczy promocji ligi jako marki i służy jako „zajawka” przed nadchodzącymi rozgrywkami. Z aktywnych zawodnków w reklamie udział wzięli Stephen Curry, Joel Embiid, Tyler Herro, Paul George, DeMar DeRozan, Damian Lillard oraz Jayson Tatum. Nie zabrakło również miejsca dla trenera (Tyronn Lue) czy znanych nam doskonale legend (Tim Hardaway Sr., Bill Walton).

Główny bohater nagrania – przy pomocy wymienionych wyżej gwiazd – przedstawia powody, dla których powinniśmy zasiąść przed telewizorami na kolejny sezon zmagań na parkietach. W NBA znajdze się coś dla każdego – dla miłośnika wsadów, efektownych crossoverów, statystyk czy po prostu koszulek. Zobaczcie!

Reklama trafiła już do amerykańskiej telewizji w formie 10, 15 i 30-sekundowych spotów. Produkcją całej kampanii zajęła się agencja Translation, z kolei za reżyserię odpowiadał Calmatic (w przeszłości “House Party”, “Entrepreneur” by Pharrell Williams ft. Jay-Z and “Old Town Road” by Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus). Reklama zostanie przetłumaczona na 14 różnych języków, by trafić do sympatyków basketu z całego świata.

To jednak nie koniec promocji w wykonaniu ligi. Dostępna na smartfony aplikacja NBA przeszła całkowitą odmianę, zarówno pod względem prezentowanych i dostępnych możliwości, ale i designu. Kampania “This is HAPPENING” z udziałem LaMelo Balla i Jordana Poole’a to próba przyciągnięcia kibiców do tego całkowicie odświeżonego systemu.

To wciąż nie koniec. Dla tych, którzy są ciekawi zakulisowej pracy, liga na swoich platformach opublikowała również film, w którym przedstawia proces tworzenia kampanii „The Nonstop NBA”. Można znaleźć tam sporo interesującego materiału, w tym sposoby nagrania reklamy czy wypowiedzi gwiazd.