Pamiętacie firmę Champion? To właśnie ona odpowiadała za produkcję strojów i ubrań NBA przed Nike i adidasem. Teraz możecie kupić kultowe bluzy z logotypem Champion za mniej niż połowę ceny! Oferta ważna tylko do poniedziałku 20 kwietnia do godz. 23:59!


Na PROBASKET piszemy tylko o naprawdę dobrych promocjach! To jest właśnie taka oferta! Najważniejszy jest wysoki rabat i sprawdzone źródło, a tak jest w przypadku tej oferty sklepu Zalando Lounge – najpopularniejsze marki z wysokimi rabatami, ale tylko przez kilka dni! Tym razem oferta dotyczy ubrań marki CHAMPION.

Przeczytaj zanim przejdziesz do sklepu!

  • To promocja marki ChampionZalando Lounge.
  • Zniżka wynosi od 40 do 60%.
  • Produktów jest ponad 600! Dla mężczyzn, kobiet i dla dzieci.
  • Czas dostawy od 4 do 14 dni.
  • Oferta ważna do poniedziałku 20 kwietnia o godz. 23:59
  • Ważne! Aby przeglądać ofertę konieczna jest rejestracja – polega tylko na podaniu e-maila (poniżej wyjaśniamy na czym polegają zakupy Zalando Lounge).
  • LINK DO SKLEPU: http://tidd.ly/b1c2a4db

Buty i ubrania Reebok za połowę ceny! Tylko przez 3 dni!

O sklepie Zalando na pewno słyszeliście, ale czym jest Zalando Lounge?

Zalando Lounge to specjalny sklep internetowy, w którym codziennie pojawiają się promocje różnych firm. Przeważnie są aktywne tylko przez 2-3 dni i oferują produkty po bardzo dużych rabatach (50%, 60%, a nawet 75%). Po upływie określonego terminu dana oferta zostaje wycofana nawet jeśli nie zostaną sprzedane wszystkie produkty. Co ciekawe niektóre z nich mają tylko kilka, a czasem nawet jeden egzemplarz z wybranego rozmiaru.

Można więc powiedzieć, że Zalando Lounge to takie miejsce dla “łowców okazji” i jeśli lubicie najpopularniejsze w Polsce marki jak Tommy Hilfiger czy Ralph Lauren, to możecie być pewni, że największe okazje zostaną przechwycone tuż po uruchomieniu oferty. Inaczej jest jednak z markami powszechnie dostępnymi jak Nike, Jordan Brand, Reebok, Under Armour, adidas, New Era, albo New Balance czy PUMA, albo właśnie Champion.

Korzystaliśmy już wcześniej z Zalando Lounge, dlatego napiszemy Wam o dwóch kwestiach, które uznajemy za ważne, kiedy polecamy ofertę tego sklepu.

Nawet jeśli czytacie ten tekst, kiedy ta promocja jest nieaktualna, to możecie być pewni, że na Zalando Lounge znajdziecie teraz coś ciekawego, albo coś wyjątkowego znajdziecie za kilka dni. Tak właśnie to działa.

WAŻNE! Pierwsza ważna kwestia to fakt, że aby przeglądać ofertę Zalando Lounge trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem. To wiąże się tylko z podaniem adresu e-mail, a jak wiemy po sobie, nie każdy udostępnia swój e-mail tak łatwo. Na plus powiemy, że wszystkie newslettery, powiadomienia itp. można wyłączyć i Wasz adres na pewno nie trafi w niepowołane ręce. Tego Zalando Lounge bardzo pilnuje, bo jest zbyt dużą firmą, aby pozwolić sobie na wpadki.

Druga ważna kwestia to “czas dostawy”. Zdarza się, że przy produkcie jest informacja o wydłużonym czasie dostawy, czyli np. za 2-3 tygodnie. Taka informacja jest wyraźnie napisana i przy każdym przedmiocie jest informacja na temat terminu dostawy. Przeważnie jest to kilka dni, ale decydując się na zamówienie danego produktu sprawdzajcie czas dostawy i upewnijcie się, że Wam on odpowiada, bo czasem jak coś jest tańsze o ponad 50% niż w innych sklepach i od dawna chcieliśmy to kupić, to może jednak warto poczekać ?

W tym przypadku czas dostawy to 23.04-4.05 czyli można powiedzieć, że od 6 do 14 dni.

Trzecia ważna sprawa, to “czasowo zarezerwowane”. Często oferowane produkty to pojedyncze sztuki tzn. np. buty w rozmiarze 44 są tylko jedne, albo koszulka XL jest tylko jedna, więc jeśli ktoś ją doda w swoim koszyku, to sobie ją rezerwuje w systemie i ma 20 minut na decyzję – czy kupuje, czy nie.

Jeśli coś nam się podoba, to warto zaczekać. Otworzyć sobie dany produkt w oddzielnym oknie i odświeżać, bo dużo osób rezerwuje sobie produkty, a potem wybiera jeden czy dwa z nich.

Koniec tej promocji w poniedziałek 20 kwietnia o godz. 23:59.

Link do sklepu (trzeba podać swój adres e-mail): http://tidd.ly/b1c2a4db

Kilka przykładów:


Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments