Jest nowa reklama świąteczna NBA! Lepsza od poprzednich?

5
2114

NBA na święta zawsze przygotowuje coś specjalnego. Pięć meczów, których pierwszy rozpocznie się już o godz. 18:00 czasu polskiego, to jedno. Drugie, to reklama promująca te spotkania. Co roku najlepsza koszykarska liga świata zaskakuje nowymi pomysłami. Zobaczcie, co wymyślili tym razem!


W Polsce czas świąt Bożego Narodzenia, to chwile, które najczęściej spędzamy w domach z najbliższymi. W Stanach Zjednoczonych jest tylko jeden dzień wolny – 25 grudnia, a tradycją jest śledzenie wydarzeń sportowych. Dlatego przed sezonem władze NBA wspólnie ze stacjami telewizyjnymi wybierają i planują transmisje ciekawych spotkań.

Jakie mecze będą w te święta? 

Środa 25 grudnia

18:00 Toronto RaptorsBoston Celtics (ESPN)
20:30 Philadelphia 76ers – Milwaukee Bucks (ABC)
23:00 Golden State Warriors – Houston Rockets (ABC)
2:00 Los Angeles LakersLos Angeles Clippers (ABC)
4:30 Denver NuggetsNew Orleans Pelicans (ESPN)

Mecze te wybierane są jeszcze przed sezonem. Stąd decyzja o spotkaniu z udziałem obecnie najsłabszej drużyny w NBA, czyli Golden State Warriors oraz New Orleans Pelicans, gdzie myślano, że błyszczeć będzie Zion Williamson.

Tegoroczna reklama prezentuje się następująco:

Prawdziwym majstersztykiem była reklama świąteczna z 2013 roku o wszystko mówiącym tytule „Jingle Hoops„. Pamiętacie ją?

Tutaj znajdziecie pięć reklam świątecznych NBA z lat 2012-2016.





Poprzedni artykułNBA: Mavs bez Doncicia przez kolejnych parę tygodni
Następny artykułNBA: Heat mają Waitersa dość
Założył PROBASKET w 2001 roku. Pisał o koszykówce w Dzienniku Metro i Onet.pl. Od 12 roku życia trenował kosza. Studiował w USA, gdzie grał z drużyną Junior College'u w mistrzostwach Stanów Zjednoczonych. Po powrocie do Polski przez cztery lata był trenerem na poziomie kadetów i juniorów. Skomentował ponad 100 meczów NBA i WNBA w Orange sport i Canal+ Sport oraz Igrzyska Olimpijskie w nSport HD. W latach 2013-2016 pełnił rolę rzecznika prasowego reprezentacji Polski koszykarzy. Był z kadrą na dwóch EuroBasketach - współtworzył projekt Kosz Kadra. Przez sześć lat w Polskiej Lidze Koszykówki wdrażał strategię komunikacji (WWW, video i Social Media). Jest specjalistą w dziedzinie Public Relations oraz Marketingu w sporcie.

5 KOMENTARZE

    • a to już nie moja wina, że do słabej szkoły chodziłeś.
      pewnie jakaś szkółka parafialna albo niedzielna :]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here