Gwiazda Cleveland Cavaliers Kyrie Irving po raz kolejny wcieli się w rolę wujka Drew, tym razem na wielkich ekranach. Oficjalną informację na ten temat potwierdziła wczoraj firma Pepsi, w której reklamach występuje Irving. Data wyjścia filmu na ekrany kin nie jest jeszcze znana.


Informacje o możliwości wyjścia takiej produkcji na światło dzienne pierwszy raz pojawiły się w ubiegłym tygodniu, kiedy Jay Longino z Variety wspomniał, że gwiazdy NBA ukażą się niedługo w filmach. Na teraz niewiadomą jest, jak często sam produkt Pepsi będzie się pojawiał w filmie. W końcu krótka reklama przeszła ewolucję w pełnometrażową ekranizacje. W wypowiedzi dla ESPN sam Kyrie Irving udzielił takiego komentarza:

Jestem bardzo dumny z tego co razem zbudowaliśmy z marką Pepsi. I jeszcze bardziej jestem podekscytowany tym, co jeszcze przed nami.

Pepsi rozpoczęło współpracę z Irvingem zaraz po tym, gdy został wybrany jako numer 1 draftu w 2011 roku. Uncle Drew, w którego rolę wciela się Kyrie to zgarbiony dziadek, który jest prawdziwą gwiazdą ulicznej koszykówki. Postać stała się prawdziwym fenomenem na portalu YouTube w bardzo krótkim czasie. Dzięki sukcesowi jaki osiągnął wujek, Pepsi ponownie podpisała kontrakt z zawodnikiem Cavs w 2014, a teraz postanowiła zrobić krok do przodu.

Irving nie jest jedynym graczem NBA, który zagra niedługo w filmie. Jego kolega z drużyny, LeBron James już niedługo wystąpi w sequelu Kosmicznego Meczu. Data tej produkcji również nie została jeszcze ujawniona.

Wspieraj PROBASKET

  • Robiąc zakupy wybierz oficjalny sklep adidas.pl
  • Albo sprawdź ofertę oficjalnego sklep Nike
  • Zarejestruj się i znajdź świetne promocje w sklepie Lounge by Zalando
  • Planujesz zakup NBA League Pass? Wybierz nasz link
  • Zobacz czy oficjalny sklep New Balance nie będzie miał dla Ciebie dobrej oferty
  • Jadąc na wakacje sprawdź ofertę polskich linii lotniczych LOT
  • Lub znajdź hotel za połowę ceny dzięki wyszukiwarce Triverna




  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    2 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments