Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, należąca do Publicis Groupe.
Premiera nowej odsłony zapachu miała miejsce w trakcie letnich Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu, co symbolizowało połączenie tej wyjątkowej kompozycji zapachowej z duchem rywalizacji. Marka Rabanne słynie ze zmysłowych i spektakularnych zapachów, przywiązując przy tym ogromną dbałość o szczegóły. Flakon Invictus Parfum formujący się w literę „V”, dodaje męskości, a kształt pucharu ma zwieńczać półkę niczym wygrane trofeum. Produkt występuje w kolorystyce głębokiego granatu ze złotymi zdobieniami. Zapach to połączenie zmysłowego czarnego mydła, z uzależniającym drzewem sandałowym oraz nutą lawendy, która dodaje świeżości i wyrazistości.
Celem kampanii promującej Invictus Parfum jest ukazanie zapachu dedykowanego mężczyźnie, który jest pewny siebie, doskonale zna swoje możliwości. Twarzą polskiej kampanii Invictus Parfum został Jeremy Sochan, który cieszy się ogromną popularnością zarówno w Polsce, jak i na świecie, dzięki swoim występom w NBA. Swój sukces zawdzięcza połączeniu talentu i ciężkiej pracy.
Kluczowym momentem jego kariery była gra dla uniwersyteckiej drużyny Baylor Bears w NCAA, gdzie wykazał się wszechstronnością, dzięki czemu dołączył do drużyny San Antonio Spurs, należącej do ligi NBA. Jeremy został również wybrany jako wschodząca gwiazda podczas NBA All-Star Weekend w swoich pierwszych dwóch sezonach. Sochan doskonale wpisuje się w wartości, które marka reprezentuje. Jako sportowiec rozumie, jak kluczowa w osiąganiu sukcesów jest determinacja i zdolność do przekraczania własnych granic. Jego zaangażowanie i charyzma stanowią idealne odzwierciedlenie cech, które marka Rabanne chciała zawrzeć w zapachu Invictus Parfum.
Kampanię można zobaczyć w mediach społecznościowych koszykarza: