Marketingowa maszyna Space Jam zapewne będzie nas co jakiś czas karmiła kolejnymi smaczkami. Tym razem wytwórnia postanowiła opublikować plakaty stworzone do promocji filmu, którego główną gwiazdą jest LeBron James. 


Premiera “Space Jam: A New Legacy” będzie miała miejsce 16 lipca w kinach (jeśli pozwoli na to sytuacja pandemiczna w danych krajach) oraz na HBO GO i HBO Max. Warner Bros chce zrobić wokół produkcji jak najwięcej zamieszania. Co jakiś czas publikuje więc kolejne smaczki w postaci teaserów, zdjęć, a teraz plakatów. 25 lat po premierze “Kosmicznego Meczu”, którego bohaterem był Michael Jordan, raz jeszcze przeniesiemy się do świata bohaterów Lonney Tunes.

Jednak tym razem będzie to jazda bez trzymanki, jak zapewniają producenci. Teasery oraz plakaty sugerują, że pod kątem animacji będzie to prawdziwy odlot, bez porównania do tego, co oglądaliśmy w “jedynce”. To jednak całkiem zrozumiałe biorąc pod uwagę ogromny rozwój kinematografii. W sequelu LeBron James zagra z cyfrowymi wersjami swoich największych rywali. W tej podróży będzie mu towarzyszył Bronny, choć grany przez aktora, a nie faktycznego syna gwiazdy Los Angeles Lakers. 

Swoje role w filmie otrzymali również Anthony Davis, Damian Lillard, Klay Thompson, Chris Paul, Draymond Green oraz Kyle Kuzma. Pojawią się również koszykarski WNBA – Chiney Ogwumike, Nneka Ogwumike oraz Diana Taurasi. Nie da się ukryć, że jesteśmy bardzo podekscytowani na premierę tego widowiska. 

Wspieraj PROBASKET

  • Robiąc zakupy wybierz oficjalny sklep adidas.pl
  • Albo sprawdź ofertę oficjalnego sklep Nike
  • Zarejestruj się i znajdź świetne promocje w sklepie Lounge by Zalando
  • Planujesz zakup NBA League Pass? Wybierz nasz link
  • Zobacz czy oficjalny sklep New Balance nie będzie miał dla Ciebie dobrej oferty
  • Jadąc na wakacje sprawdź ofertę polskich linii lotniczych LOT
  • Lub znajdź hotel za połowę ceny dzięki wyszukiwarce Triverna





  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    2 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments