NBA w swoim raporcie z ostatnich dwóch minut ostatniego meczu pomiędzy Cavaliers i Pacers przyznała, że LeBron James nieprawidłowo zablokował próbę Vicotra Oladipo. Co to zmienia? Oczywiście nic, wyłącznie stwierdzenie faktu, że sędziowie popełnili błąd.


Przy stanie 95:95, Victor Oladipo wjechał pod kosz i próbował skończyć akcję lay-upem. LeBron James zablokował jego próbę. Goście próbowali wytłumaczyć sędziom, że pomarańczowa przed blokiem odbiła się od tablicy. Żaden z arbitrów jednak tego nie zagwizdał, więc nie podlegało to powtórce. Chwilę później James trafił za trzy na zwycięstwo swojej drużyny.

W raporcie NBA z ostatnich dwóch minut meczu czytamy, że sędziowie popełnili jednak błąd, ponieważ piłka faktycznie odbiła się najpierw od tablicy. To oznacza, że Pacers na 3 sekundy przed końcem powinni objąć prowadzenie 97:95. Na poniższym wideo dobrze widać, jak piłka uderza o tablicę przed blokiem LeBrona.

Wyniki NBA: Bucks utrzymują się przy życiu, 31 oczek Antetokounmpo


Wspieraj PROBASKET

  • Sprawdź najlepsze promocje NIKE i AIR JORDAN w Lounge by Zalando
  • W oficjalnym sklepie NIKE znajdziesz najnowsze produkty NIKE i JORDAN oraz dobre promocje.
  • Oficjalny sklep marki adidas też ma dużo do zaoferowania.
  • Oglądasz NBA? Skorzystaj z aktualnej oferty - kup dostęp do NBA League Pass.
  • Lubisz buty marki New Balance? W ich oficjalnym sklepie znajdziesz coś dla siebie.


  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    21 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments