Kawhi Leonard zdążył się już NBA przedstawić. Dla organizacji z San Antonio jest kolejnym Timem Duncanem, przynajmniej w kontekście jego podejścia do życia, gry i statusu gwiazdy koszykówki. Spokojny, stonowany, zawsze skoncentrowany. Generalnie wzór profesjonalisty. Jego pozytywny wizerunek stara się wykorzystać także Jordan Brand.
Kawhi Leonard jest gwiazdą ostatniej reklamy swojego partnera. Jak na Leonarda przystało, podczas 30 sekund wypowiada łącznie zero słów. Jedynie krótki voice-over „gravity has been rejected”. Klasyka dla 2-krotnego najlepszego defensora sezonu i MVP finałów 2015. Przed Leonardem szósty sezon na ligowych parkietach. Ma 25 lat i dopiero zaczyna wchodzić na szczyt swoich koszykarskich umiejętności. Poprzednie rozgrywki skończył notując średnio 21,2 punktu, 2,6 asysty, 6,8 zbiórki trafiając 50,6 FG% oraz 44,3 3PT%.
W stajni Jordan Brand Kawhi jest jedną z perełek. Postanowili, że w ich reklamie gracz Spurs będzie zaprzeczał grawitacji…
Reject gravity. #AJXXXI pic.twitter.com/xVrCEHrusl
— Jordan (@Jumpman23) 9 września 2016
fot. Mark Runyon | http://basketballschedule.net/
Obserwuj @mkajzerek
Obserwuj @PROBASKET