– Muzeum Narodowe jest jednym z pierwszych miejsc, które od lat pokazuje moim gościom m.in. ze Stanów Zjednoczonych. Byłem w nim wielokrotnie i cieszę się, że mogłem wziąć udział w kampanii „A Ty, co zobaczysz?” – zdradza Marcin Gortat, który od lat inwestuje właśnie w obrazy. Obecnie w kolekcji koszykarza jest kilka dzieł sztuki polskich i zagranicznych malarzy.

Celem nowej kampanii promocyjnej Muzeum Narodowego w Warszawie jest zachęcenie wszystkich do odwiedzania muzeum i obcowania ze sztuką. Odbierania jej na swój własny sposób.

– Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi – mówi Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.

W ramach kampanii został zrealizowany spot, w którym Marcin Gortat porównuje „Bitwę pod Grunwaldem” Jana Matejki do meczu NBA.

– Obrazy ożywają, kiedy je oglądasz. Kiedy patrzę na bitwę, widzę mecz. Mecz to walka ramię w ramię. To kontuzje zawodników i strategiczne decyzje trenerów, aby z obrony przejść do ataku. Walczyć do końca i wygrać. Bo każdy mecz to bitwa. A Ty? Co zobaczysz?” – mówi Marcin Gortat w spocie promującym Muzeum Narodowe w Warszawie.

Obok Marcina Gortata, w kampanii „A Ty, co zobaczysz?”, udział wzięli wokalistka Monika Brodka i podróżnik Marek Kamiński.

[ot-video][/ot-video]

Wspieraj PROBASKET

  • Robiąc zakupy wybierz oficjalny sklep Nike
  • Albo SK STORE, czyli dawny Sklep Koszykarza
  • Planujesz zakup NBA League Pass? Wybierz nasz link
  • Zarejestruj się i znajdź świetne promocje w sklepie Lounge by Zalando
  • Ogromne wyprzedaże znajdziesz też w sklepie HalfPrice
  • Zobacz czy oficjalny sklep New Balance nie będzie miał dla Ciebie dobrej oferty
  • Jadąc na wakacje sprawdź ofertę polskich linii lotniczych LOT
  • Lub znajdź hotel za połowę ceny dzięki wyszukiwarce Triverna


  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    1 Komentarz
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments