Już rok temu rozpoczęły się prace nad sequelem filmu z 1996 roku, w którym Michael Jordan i postacie Looney Tunes ratowały świat grając w koszykówkę. Tym razem główną rolę odegra LeBron James, który na swoim Instagramie pochwalił się logotypem Space Jam 2.
Na lipiec i sierpień zaplanowano kontynuowanie zdjęć do filmu, którego premierę przewidziano na lipiec 2021 roku. Oczywiście zdjęcia się wtedy nie odbędą, ale na ten moment producent nie przewiduje przesunięcia tej daty, bo choć istnieje konkretny problem, który stawia pod znakiem zapytania to, kiedy aktorzy wrócą na plan, to reżyser i spółka są przekonani, że zdążą na czas i wykorzystają moment przerwy między sezonami 2019/2020 i 2020/2021. Ich podejście może jednak ulec zmianie.
Na razie wszystko idzie zgodnie z planem, bo gdy pracować nie mogą aktorzy, to swoje zadania kontynuują wszyscy odpowiedzialni za animacje. Trwają więc intensywne prace. Tymczasem LeBron James poprzez swojego Instagrama podzielił się z nami logotypem, który będzie motywem przewodnim wszelkiej promocji filmu. James wrzucił wideo z czapką, na której widnieje wspomniane logo. Czego się dowiadujemy? Na przykład tego, że film ma oficjalną nazwę.
“Space Jam: A New Legacy”
Follow @mkajzerek
Follow @PROBASKET