TARMAK by Decathlon to marka, która wyodrębniła się z dobrze znanej wielu osobom marki KIPSTA, która do niedawna oferowała produkty dla wszyskich sportów drużynowych, a teraz skupia się głównie na piłce nożnej. TARMAK tworzy zespół pasjonatów koszykówki, koszykarzy i koszykarek, którzy koncentrują się na swojej ulubionej dyscyplinie. Poznajcie bliżej markę TARMAK by Decathlon, której celem jest zwiększanie dostępności koszykówki i podnoszenie zadowolenia z grania w basket!
PROBASKET: Czym jest nowa marka TARMAK?
Karol Leszczyński: Niedawno na rynku pojawiła się nowa koszykarska marka TARMAK by Decathlon. Wyodrębniła się ona z dobrze znanej wielu osobom marki KIPSTA, która do niedawna oferowała produkty dla wszyskich sportów drużynowych, a teraz skupia się głównie na piłce nożnej. Trochę historii jak powstała nazwa przedstawia ten film:
– Jaki jest powód powstania Tarmaka?
– Zależy nam na tym aby być jeszcze bliżej użytkowników. Dzięki tej transformacji, powstał zespół pasjonatów koszykówki, koszykarzy i koszykarek którzy koncentrują się na tym jednym sporcie, znają potrzeby rynku, stale tę wiedzę pogłębiają i wykorzystują przy tworzeniu nowych produktów.
– Jaki jest cel i kierunek dla nowego brandu?
– Zależy nam na zwiększaniu dostępności tego sportu i stałym podnoszeniu zadowolenia z jego uprawiania. Jest to możliwe dzięki stałemu obniżaniu cen, tworzeniu atrakcyjnychoraz technicznych produktów, a także stałej analizie rynku i reagowaniu na potrzeby użytkowników.
– Jak chcecie to osiągnąć?
– TARMAK By Decathlon już wprowadził na rynek kilka technicznych, innowacyjnych produktów, które cechują się wysokim stosunkiem jakości do ceny. Przykładem takich produktów mogą być:
- Buty shield 500, których sukces w europie przerósł oczekiwania twórców i po kilku miesiącach musieli znacząco zwiększyć produkcję. (zobacz produkt)
- Piłka B700 z homologacją FIBA na hali nie ustępuje jakością bardziej znanym markom. (zobacz produkt)
- Piłki R500 oraz R700 są doskonałe do gry na zewnątrz. Posiadają innowacyjną technologię magic jam która pozwala grać piłką nawet po przebiciu ją gwoździem! (zobacz produkty – Piłka R700 oraz piłka R500)
- Całą rodzinę produktów z serii bielizny ochronnej (podspodenki, podkoszulki, nakolanniki i ochraniacze na łokcie). (zobacz produkty)
- Szeroki wybór koszy, dzięki którym możemy uprawiać koszykówkę wszędzie i z każdym. (zobacz produkt)
Bardzo ważne dla nas jest bycie dostępnym i atrakcyjnym oferując kompletne zestawy produktów w cenach nie do pobicia dla chłopców, dziewcząt, mężczyzn i kobiet. Naszą ambicją oczywiście jest stworzenie o wiele bardziej atrakcyjnych produktów, technicznych i niepowtarzalnych, aby konkurować z największymi graczami na rynku, a w niektórych segmentach wyznaczać trendy. Ta wyrafinowana technicznie strategia jest obecnie szczególnie widoczna w segmentach piłek i koszy.
Niezwykle ważna jest dla nas opinia użytkowników, na podstawie której możemy lepiej dbać o zaspokajanie potrzeb, rozwijać nasze produkty i tworzyć nowe, których koszykarze potrzebują, aby realizować swoje sportowe marzenia. Analizujemy wszystkie opinie i oceny naszy produktów dążąc do jak najwyższej satysfakcji użytkowników. Chcemy aby każdy produkt osiągał przynajmniej ocenę 4,5 w skali do 5. Te, które nie cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników i dostają opinię niższą niż 3 są wycofywane ze sprzedaży i poddawane ulepszeniu, bądź tworzone są w ich miejsce nowe.
– Czym wyróżnia się TARMAK spośród innych marek?
– Przede wszystkim wspomnianą powyżej jakością produktów do ich ceny. Zarówno naszą misją, jak i całego Decathlon jest to, aby umożliwiać uprawianie sportu wszystkim, bez względu na możliwości finansowe. Tak samo jest w naszym przypadku. Chcemy, aby każdy mógł grać w koszykówkę dzięki produktom, które są bardzo dobrej jakości i w możliwie najniższej cenie. Naszymi najważniejszymi użytkownikami są przede wszystkim PASJONACI koszykówki, grający na każdym poziomie, nawet tym podwórkowym. Bo dla nas liczy się wyłącznie radość z gry!
– Dla kogo głównie są produkty marki TARMAK?
– W zasadzie dla każdego… TARMAK by Decathlon pragnie dotrzeć do segmentów mniej ograniczonych regułami oferując takie produkty jak np. Kosze wizzy, które umozliwiają granie w koszykówkę w zasadzie w każdych warunkach. Oczywiście dbamy też o męski rynek koszykarski, ale przede wszystkim chcemy rozwijać rynek produktów damskich i dziecięcych.
Karol Leszczyński – Lider TARMAK By Decathlon Polska
W Decathlon od 6 lat. Od początku łączy swoją pasję do koszykówki z wyuczonym zawodem – logistyką.
W koszykówkę gra nieprzerwanie od 9 roku życia, czyli już ponad 20 – obecnie w II lidze w Katowicach.
Od połowy 2017 roku z managera logistyki przejął odpowiedzialność za rozwój nowej marki koszykarskiej w Decathlon – TARMAK. Realizuje dzięki temu jedno z marzeń Dacathlon, że każdy pracownik => DO WHAT YOU LOVE!
ODWIEDŹ SKLEP KOSZYKARSKI NA DECATHLON.PL I POZNAJ BLIŻEJ PRODUKTY MARKI TARMAK