Zaprezentowana po raz pierwszy w sierpniu 1991 roku kampania napoju izotonicznego Gatorade zainspirowała miliony osób do podjęcia zabawnego, a zarazem prostego wyzwania: Bądź jak Mike (Be like Mike). Film odwołał się do osobistych aspiracji każdego widza i zmotywował do poszukiwania własnej ścieżki, takiej jak niezrównana gra Mike’a na boisku, napędzana przez Gatorade.
Podczas gdy większość reklam szybko się pojawia, a jeszcze szybciej o nich zapominamy, duch kampanii Bądź jak Mike jest wciąż żywy. Z biegiem czasu, słowa move like him and groove like him przestały być tylko wpadającym w ucho refrenem, a stały się motywacją do podążania za marzeniami.
Po 26 latach, Gatorade i marka Jordan łączą siły, aby uczcić to, co Bądź jak Mike oznacza dzisiaj.
Inspiracja do bycia najlepszym w historii, ewoluowała w bycie najlepszym przez cały czas.
Kolekcja odzieży Like Mike jest już dostępna w wybranych sklepach. Premierę modeli obuwia Air Jordan VI oraz XXXII zaplanowano na 16 grudnia br.
Polecamy: oficjalny sklep Nike