Brooklyn Nets, Los Angeles Clippers, Los Angeles Lakers, San Antonio Spurs oraz Dallas Mavericks. To następne ekipy, które postanowiły przedstawić kibicom swoje przyszłoroczne stroje.


Zespół z Brooklynu to kolejna drużyna, która postanowiła umieścić na swojej koszulce reklamę. Podczas przyszłorocznych rozgrywek koszykarze Nets będą biegali po boiskach z banerem firmy Infor, o czym wspominaliśmy już jakiś czas temu. Teraz włodarze klubu już oficjalnie zaprezentowali nowe stroje. Jedyna różnica w porównaniu do zeszłorocznego wyglądu to mniejsze i inaczej umiejscowione logo na spodenkach.

Na reklamy nie zdecydowały się z kolei drużyny z Los Angeles, Dallas oraz San Anotnio. Stroje Clippers swoją kolorystyką, a także stylem mają nawiązywać do morskiej tradycji organizacji. Dla przypomnienia, nazwa Clippers pochodzi od Kliperów czyli żaglowców. Obydwa stroje ( Association i Icon) posiadają typowe dla Lob City tradycyjne morskie kolory- biel, czerwień oraz niebieski. Co ciekawe, te same barwy dominują na większości flag krajów słowiańskich w tym Serbii. Czyżby taka kolorystyka miała wpływ na decyzję Teodosicia?

Tuż nad znaczkiem Nike ( tym na spodenkach) znajduje się metka. Widnieje na niej szereg międzynarodowych flag morskich nawiązujących do kolorów Clippers ukazując przy tym nację Kliperów znajdującą się w wielu krajach. Brzegi munduru wyróżniają poziome linie symbolizujące horyzont oceanu oraz statek przecinający taflę wody. Krótkie spodenki posiadają unikatowy asymetryczny kolorowy design inspirowany morskimi światłami nawigacyjnymi, które służą do prowadzenia oraz pozycjonowania- kolor czerwony po lewej stronie (port) oraz niebieski po prawej (sterburta). Warto również dodać, że drugi strój będący do tej pory czerwony zamieniono na granatowy.

– Nike i Clippers wyciągnęły swego rodzaju esencję zespołu i miasta nowym wyglądem strojów- powiedział Blake GriffinNaprawdę nie mogę się doczekać, aby wyjść w nim w październiku wejść na boisko.

Jeśli chodzi o złoto- purpurową część Los Angeles zmiany w wyglądzie strojów nie są, aż tak wielkie. Podczas dzisiejszej prezentacji Lakers pokazali, aż 3 stroje- biały (Association), żółty (Icon)oraz fioletowy(Statement). Jeziorowcy dotychczas stosowali następującą taktykę doboru koszulek w zależności od meczu: żółte zarezerwowane były na spotkania domowe, fioletowe noszono na wyjeździe, a białe podczas niedzielnych spotkań na cześć legendarnego spikera sportowego Chicka Hearna. Od przyszłego sezonu ta zasada zostaje zniesiona i podobnie jak reszta ligi Lakers zrezygnują z przypisywania metek konkretnym strojom.

Stroje San Antonio Spurs przeszły bardzo mały zabieg jakim było rozszerzenie logotypu na koszulce.


Praktycznie żadnej zmiany (poza pojawieniem się Swoosha na koszulce) nie przeszły stroje Dallas Mavericks. Jak widać, podobnie jak z Dirkiem Nowitzkim oraz Rickiem Carlisle, władze klubu lubią stawiać na sprawdzone schematy.

[ot-video][/ot-video]

Wspieraj PROBASKET

  • Robiąc zakupy wybierz oficjalny sklep adidas.pl
  • Albo sprawdź ofertę oficjalnego sklep Nike
  • Zarejestruj się i znajdź świetne promocje w sklepie Lounge by Zalando
  • Planujesz zakup NBA League Pass? Wybierz nasz link
  • Zobacz czy oficjalny sklep New Balance nie będzie miał dla Ciebie dobrej oferty
  • Jadąc na wakacje sprawdź ofertę polskich linii lotniczych LOT
  • Lub znajdź hotel za połowę ceny dzięki wyszukiwarce Triverna




  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    2 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments