Ponad tydzień temu liga razem z Nike oficjalnie zaprezentowały przyszłoroczne koszulki. Nowy model został przedstawiony na przykładzie aktualnych mistrzów- Golden State Warriors. Niektóre zespoły podzieliły się już ze światem swoimi nowymi strojami oraz towarzyszącymi im banerami reklamowymi. Do 26. lipca około 1/3 ligi zaprezentowało przyszłoroczne koszulki. Poniżej prezentacja jerseyów, którymi dotychczas podzieliły się niektóre zespoły najlepszej ligi świata.
Niektórym ten pomysł podoba się mniej innym bardziej, ale prawda jest taka, że niezależnie od upodobań kibiców NBA wprowadza reklamy na koszulkach. Początkowo całe lokowanie wywołało wiele kontrowersji, jednak późniejsze poprawki ostudziły nieco zapał zażenowanych kibiców. Ostatecznie liga zadecydowała, że potencjalny baner może zajmować jedynie przestrzeń równą 2,5 cala na 2.5 cala. Podczas przyszłego sezonu reklama będzie umiejscowiona w lewym górnym rogu jerseyu. Niektóre drużyny zadbały nawet o to by nowy baner dobrze komponował się z barwami zespołu. Dla sympatyków dotychczasowego wyglądu koszulek również mamy dobrą wiadomość. Póki co reklamy nie będą znajdowały się na koszulkach dostępnych w sprzedaży.
Philadelphia 76ers- Stubhub
Cleveland Cavaliers- Goodyear
FIRST LOOK: Goodyear logo on Cavaliers game jersey starting next season pic.twitter.com/JlsJzj1ME3
— Darren Rovell (@darrenrovell) 15 maja 2017
Brooklyn Nets- Infor
Infor logo on @BrooklynNets patch has changed. All black & white. Much better look by getting rid of red. pic.twitter.com/hYWJdCyMHX
— Darren Rovell (@darrenrovell) 11 lipca 2017
Boston Celtics- GE (General Electric)
Orlando Magic- Disney
Utah Jazz- 5 for the Fight
Toronto Raptors- Sun Life
Sacramento Kings- Blue Diamond Almonds
Detroit Pistons- Flagstar Bank
JUST IN: The @DetroitPistons have signed @flagstar to be the team’s jersey ad sponsor. pic.twitter.com/FZR1R38bdZ
— Darren Rovell (@darrenrovell) 26 lipca 2017
Swojego sponsora przedstawili również włodarze Minnesoty Timberwolves. Na koszulkach Leśnych Wilków już niedługo zobaczymy logo firmy Fitbit. Przyszłoroczny design nie jest został jeszcze opublikowany, dlatego kibice muszą się uzbroić w cierpliwość.
.@fitbit named “Official Wearable,” “Official Sleep Tracker” and Jersey Patch Sponsor of the Timberwolves: https://t.co/90O0GsNFzL pic.twitter.com/cV5rjK7Rvy
— Timberwolves (@Timberwolves) 20 czerwca 2017
Które koszulki prezentują się Waszym zdaniem najlepiej?
Obserwuj @PROBASKET