Z pewnością kojarzycie tę twarz, jeżeli nie z twórczości na YouTube, to chociażby z „memów”. Popularny amerykański influencer Mr.Beast podpisał właśnie umowę z Charlotte Hornets. Logo jego firmy obecne będzie na koszulkach Szerszeni w najbliższym sezonie.
Feastables is the official sponsor of the @hornets 🙂
— MrBeast (@MrBeast) October 2, 2023
I love Basketball so it only makes sense for Feastables’s first sponsorship to be with my home team 🥰 pic.twitter.com/XgXy4rotqy
Mr.Beast, którego prawdziwe nazwisko brzmi Jimmy Donaldson, jest najpopularniejszym obecnie twórcą na YouTube z 188 milionami subskrybentów. 26-latek dorastał w Greenville w Karolinie Północnej, położonym około 160 kilometrów od Charlotte. Jego majątek netto szacowany jest na 500 milionów dolarów a założona przez niego marka batonów czekoladowych Feastables, która znajdzie się na koszulkach Hornets, okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. W pierwszych miesiącach od założenia marki w 2022 roku przyniosła ona twórcy przychody o wartości blisko 10 milionów dolarów.
–Nasz nowy właściciel przekazał nam stery w organizacji i powiedział, abyśmy byli kreatywni i ustanowili nowy standard – przyznał podczas media day dyrektor ds. przychodów Hornets Jacob Gallagher. – Myślę, że znaleźliśmy to w Mr. Beast, facecie z Północnej Karoliny, który pomaga nam odwrócić dotychczasowe realia – dodał.
Po trwających ponoć 4 miesiące rozmowach strony wreszcie znalazły porozumienie. Nie wiadomo jak na razie na ile sezonów będzie opiewała współpraca, jednak wiadomo, że Hornets stali się pierwszą w historii drużyną wspieraną przez firmę twórcy internetowego.
Przykładowy film: