NBA: Nowa kampania ligi i wielkie odliczanie do finałów! Legendy NBA i celebryci w akcji

1
1238

W oczekiwaniu na tegoroczne finały NBA za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych, aplikacji mobilnej oraz telewizji uruchomiła dzisiaj nową kampanię „Wszyscy jesteśmy w finałach” prezentowaną przez YouTube TV. Spot reklamowy przedstawia globalną ekscytację związaną z NBA Finals i wir emocji, jakie fani oraz zawodnicy przeżywają w każdym meczu, aż do momentu, gdy jeden z zespołów wygra cztery najważniejsze mecze i podniesie wielce pożądane trofeum Larry’ego O’Briena.



– Finały NBA to globalne wydarzenie, które oznacza ekscytujący finałowy punkt sezonowej podróży. Jesteśmy zachwyceni możliwością połączenia legend NBA, celebrytów i fanów w jednym miejscu, aby uchwycić tym samym emocje i oczekiwania wokół najbardziej ekscytującego momentu rozgrywek – mówi Tammy Henault, dyrektor marketingu ligi.

Kampania zbudowana jest w oparciu o emocjonalny debiutancki singiel Adele „Hometown Glory”. „Wszyscy jesteśmy w finałach” pokazuje, że stawka w finałach nie może być już większa, zarówno dla graczy rywalizujących na parkiecie, jak i dla milionów kibiców oglądających na całym świecie.

Wszyscy jesteśmy w finałach;
Dziesięciu na parkiecie,
Miliony na krawędzi.
Połowa z nas właśnie uczy się różnicy między szampanem;
a tylko bólem,
ale kiedy myślisz, że poczułeś już każdą możliwą emocję, zdajesz sobie sprawę, że to był tylko jeden mecz i trzeba wygrać cztery, aby stać się mistrzem.

„We Are All in the Finals” prezentuje podróż i szeroki zakres emocji, które przechodzą przez każdego fana NBA, niezależnie od tego, gdzie oglądają mecz – od pierwszego gwizdka do ostatniej syreny każdego spotkania w serii. W trakcie reklamy legendy, ikony sportu, a także celebryci kultury pop, w tym raper i ambasador NBA SUGA, ikona skateboardingu Tony Hawk, prowadzący telewizyjny i komik Jimmy Kimmel oraz mistrzowie i legendy NFL, Peyton Manning i Eli Manning z wypiekami na twarzy śledzą Finały. Reklama kończy się z Larrym Birdem i Magikiem Johnsonem, dwójką jednych z największych mistrzów NBA wszech czasów, którzy podziwiają swoje pierścienie mistrzowskie.

Reklama została stworzona we współpracy z niezależną agencją kreatywną Translation i wyreżyserowana przez Ryana Bootha. „We Are All in The Finals” zadebiutowała podczas meczu piątego spotkania serii Boston Celtics Philadelphia 76ers na kanale TNT. „We Are All in The Finals” zostanie również wyświetlana na kanałach społecznościowych NBA i w aplikacji NBA.

Kampania Finałów rozciąga się poza parkietem i poza kreatywnym spotem dzięki uruchomieniu „Bucket List Larry’ego na NBA Finals 2023”, czyli najbardziej ambitnej trasy pokazu trofeum NBA Finals. Przed finałami NBA, puchar Larry’ego O’Briena wejdzie w tryb „play-offs” i wyruszy w drogę, by odhaczyć elementy z listy swoich celów, zanim zostanie wręczony mistrzom NBA 2023. Od spotkań z celebrytami, po próbowanie nowych i ekscytujących doświadczeń, wędrówka Larry’ego będzie się rozwijać przez cały maj, prowadząc do wielkiego finału podczas Game 1. Larry odwiedził już główne atrakcje Nowego Jorku, po czym wyruszył na Kentucky Derby, odwiedził Formułę 1 i Grand Prix Miami oraz zobaczył futrzane przyjaciółki na Westminster Kennel Club Dog Show. Śledź podróż Larry’ego do Finałów NBA na nowych kontach społecznościowych trofeum NBA Finals, @nbafinalstrophy, oraz na wszystkich innych platformach cyfrowych i społecznościowych @NBA.

Wspieraj PROBASKET

  • Robiąc zakupy wybierz oficjalny sklep adidas.pl
  • Albo sprawdź ofertę oficjalnego sklep Nike
  • Zarejestruj się i znajdź świetne promocje w sklepie Lounge by Zalando
  • Planujesz zakup NBA League Pass? Wybierz nasz link
  • Zobacz czy oficjalny sklep New Balance nie będzie miał dla Ciebie dobrej oferty
  • Jadąc na wakacje sprawdź ofertę polskich linii lotniczych LOT
  • Lub znajdź hotel za połowę ceny dzięki wyszukiwarce Triverna




  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    1 Komentarz
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments