Jeszcze nie na finały, ale na nowy sezon, w który NBA wkroczy nie z Adidasem, lecz z Nike. Skoro liga zmienia dostawcę trykotów, Cleveland Cavaliers postanowili z tek okazji zmodyfikować odrobinę swoje logo.
Zespół z Ohio przedstawił cały pakiet logosów na swojej oficjalnej stronie. Cleveland Cavaliers pozostaną przy swoich kolorach, choć dodano jeden nowy, mianowicie czarny. Dlaczego akurat ten? To on był symbolem wielkiego powrotu Cavs w zeszłorocznych finałach. Zespół wygrywał nim mecze numer pięć i siedem na drodze do pierwszego mistrzostwa w historii.
Tak wyglądało oficjalne logo Cavs do tej pory…
Tak prezentować się będzie logo, którym zespół zacznie posługiwać się od kolejnego sezonu.
A poniżej cały zestaw. Samo „C” bez szabli będzie logo numer dwa. Z kolei logo z czarnym tłem Cavs nazwali „Global”, a to oznacza, że będzie ekipie służyć jako znak towarowy na rynku. Czarna ramka jest w kształcie tarczy, co odnosi się do hasła „Defend The Land„.
fot. Keith Allison, Creative Commons
Obserwuj @mkajzerek
Obserwuj @PROBASKET