Kibice Toronto Raptors rozpoczęli działania mające na celu zatrzymanie w drużynie Kawhi’a Leonarda. Grupka fanów uruchomiła stronę kawhiordie.com, zachęcającą byłego zwycięzcę nagrody dla najlepszego obrońcy sezonu do pozostania w Kanadzie na dłużej.


W misji kampanii możemy przeczytać:

Z mojego punktu widzenia, chcę przedstawić jakie korzyści można czerpać będąc największą gwiazdą w jedynym klubie z Kanady. Największym amerykańskim stanem mającym koszykówkę jest Teksas. Świetne miejsce dla koszykówki, ale dzielone przez trzy zespoły – Houston, Dallas i San Antonio. Kanada jest 23 razy większa od Teksasu i cała należy do Raptors. Grali u nas tacy zawodnicy jak Vince Carter i Steve Nash. To niesamowita okazja do bycie najlepszym koszykarzem w historii tego 37 milionowego kraju. Pozwoli Ci to zostać legendą bez zbędnego blasku fleszy.

Leonard pojawił się w Toronto kilka tygodni temu, w ramach wymiany, która do San Antonio wysłała DeMara DeRozana. Najbardziej z takiego obrotu spraw niezadowolony był DeRozan, ale teraz wydaje się, że już nawet on przeszedł obok tego do porządku dziennego.

Kibice Raptors z pewnością mają nadzieje, że akcja okaże się czymś więcej niż jedynie standardową kampanią mającą na celu zatrzymać w danym mieście kolejną supergwiazdę.

Warto nas obserwować:

Szukasz strojów meczowych, t-shirtów, bluz i innych ubrań oraz akcesoriów z logo swojej ulubionej drużyny NBA? Sprawdź ofertę oficjalnego sklepu Nike. Nike jest głównym partnerem NBA.

NBA: Liga planuje kluczowe zmiany w przepisach

Wspieraj PROBASKET

  • Sprawdź najlepsze promocje NIKE i AIR JORDAN w Lounge by Zalando
  • W oficjalnym sklepie NIKE znajdziesz najnowsze produkty NIKE i JORDAN oraz dobre promocje.
  • Oficjalny sklep marki adidas też ma dużo do zaoferowania.
  • Oglądasz NBA? Skorzystaj z aktualnej oferty - kup dostęp do NBA League Pass.
  • Lubisz buty marki New Balance? W ich oficjalnym sklepie znajdziesz coś dla siebie.


  • Subscribe
    Powiadom o
    guest
    3 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments