Victor Wembanyama ma być wielką gwiazdą Nike. Francuz podpisał z marką umowę, która zagwarantowała mu także jego własny brand. Nike w ostatnich miesiącach projektowało nowe logo produktów sygnowanych imieniem koszykarza San Antonio Spurs. Przedstawiło je 8 kwietnia, gdy nad amerykańskim niebem pojawiło się zaćmienie.
W Polsce było niewidoczne, ale nad amerykańskim niebem zaprezentowało się w całej okazałości. W momencie, w którym Amerykanie oglądali zaćmienie słońca, Nike opublikowało wideo, na którym zaprezentowało nowe logo w swojej “stajni”. Będzie ona na produktach sygnowanych nazwiskiem Victora Wembanyamy i prezentuje kosmitę wpisanego w piłkę do koszykówki.
Wemby już w swoim pierwszym sezonie na parkietach NBA zaprezentował potencjał, który może go wkrótce uczynić jednym z najlepszych koszykarzy w lidze. W 69 meczach bieżących rozgrywek, Francuz notował na swoje konto średnio 21,3 punktu, 10,7 zbiórki, 3,8 asysty i 3,6 bloku, trafiając 46,5% z gry oraz 32,6% za trzy. Jest nie tylko kandydatem do walki o miano najlepszego pierwszoroczniaka, ale także najlepszego defensora.
W wypowiedziach na temat koszykarza San Antonio Spurs bardzo często pojawia się wątek “kosmity”. Wielu rywali twierdzi, że Francuz jest “nie z tego świata”, ponieważ łączy wzrost i zasięg ramion z niesamowitymi zdolnościami motorycznymi. Nike postanowiło podążyć tym tropem i zaprezentowało logo, które spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród kibiców.
Wkrótce na rynku znajdą się pierwsze buty Nike w kolorystyce stworzonej specjalnie dla Wembanyamy. Nike po raz kolejny chce rozbić swoim produktem bank. Kolory zostaną nałożone na jeden z najpopularniejszych modeli Nike, czyli Zoom GT Hustle 2. Rzekomo mają być dostępne na początku maja.
Szukasz tabeli NBA? Zawsze aktualną tabelę NBA znajdziesz tutaj.
Follow @mkajzerek
Follow @PROBASKET