Marka Sportano.pl zaprezentowała swój pierwszy sklep stacjonarny. Na imprezie otwarcia w warszawskim Homepark Targówek pojawił się szereg gwiazd rozmaitych dyscyplin. Pokaz wsadów Piotra Grabo Grabowskiego elektryzował publiczność, a przeskakiwanie nad Mariuszem Pudzianowskim czy Sławomirem Peszko były ozdobą widowiska. Wśród innych gwiazdm które przetestowały nowy, omnichannelowy koncept znaleźli się m.in. Jan Błachowicz, Andrzej Bargiel, Katarzyna Zillmann. Sklep jest otwarty dla klienteli od 17 listopada.
Twórcą marki Sportano.pl jest znany z założenia eobuwie i Modivo Marcin Grzymkowski. Autorzy konceptu handlowego przedstawiają go jako najnowocześniejszy w Europie Środkowej stacjonarny sklep sportowy. Sportano.pl należy do kategorii multisportowej, co oznacza, że dostępne jest w nim wyposażenie i odzież przeznaczone do uprawiania rozmaitych dyscyplin sportowych. Sklep zapewnia wybór wśród 50 tys. produktów dostępnych stacjonarnie, na miejscu, oraz do całej oferty online – czyli niemal 200 tys. produktów, z opcją dostawy 24h.
Koncept podzielony jest na strefy, w których klienci mogą odkrywać i testować wyposażenie do uprawiania najpopularniejszych dyscyplin, m.in. narciarstwa, sportów rowerowych, wodnych, sportów walki, fitness, trekkingu i outdooru.
Sala sprzedaży jest wyposażona w 55 tabletów, służących do przeglądania dostępnego asortymentu, sekcję bike fitting – gdzie można skonfigurować i dopasować rower do budowy i wymogów użytkownika, warsztat serwisowy dla sprzętu zimowego i letniego, sekcję bieżni i fitness, oferujące możliwość testowania bieżni sportowych wiodących marek czy symulator jazdy na nartach i snowboardzie.
Koncept Sportano.pl nastawiony jest na wykorzystanie najnowocześniejszych technologii i wsparcie klientów przez doradców-ekspertów z obszarów rozmaitych dyscyplin.
– Chcemy być domyślnym punktem kontaktu ze światem sportu. Sportano wyrasta z pasji do sportu i technologii. Stawiamy na zrozumienie potrzeb klientów i trendów na rynku. Chcemy przekraczać rynkowe standardy, żeby kojarzyć się z wygodą i zaufaniem. To będzie możliwe tylko, gdy zapewnimy wyjątkowe doświadczenia zakupowe i najwyższy standard obsługi – komentował w czasie otwarcia założyciel marki, Marcin Grzymkowski.
Mistrzowie na parkiecie Sportano.pl
Podczas ekskluzywnej premiery tego konceptu handlowego, wąska grupa sportowców, ekspertów i influencerów, jako pierwsza w Polsce miała okazję sprawdzić jak wygląda sklep oraz jakie możliwości oferuje nowa formuła odkrywania produktów sportowych.
Otwarciu towarzyszyły atrakcje wyczynowe, takie jak pokazy wsadów do kosza w wykonaniu mistrza świata Piotra Grabowskiego czy pokaz ewolucji rowerowych w wykonaniu Jonasza Pakulskiego. Grabowski do swoich podniebnych ewolucji zaprosił m.in. Mariusza Pudzianowskiego, nad którego głową koszykarz wykonywał spektakularne akrobacje. Udział w pokazie mistrza świata brali również Jan Błachowicz czy Sławomir Peszko i Marcin Wasilewski.
źródło: informacja prasowa