TARMAK by Decathlon to marka, która wyodrębniła się z dobrze znanej wielu osobom marki KIPSTA, która do niedawna oferowała produkty dla wszyskich sportów drużynowych, a teraz skupia się głównie na piłce nożnej. TARMAK tworzy zespół pasjonatów koszykówki, koszykarzy i koszykarek, którzy koncentrują się na swojej ulubionej dyscyplinie. Poznajcie bliżej markę TARMAK by Decathlon, której celem jest zwiększanie dostępności koszykówki i podnoszenie zadowolenia z grania w basket!


PROBASKET: Czym jest nowa marka TARMAK?

Karol Leszczyński: Niedawno na rynku pojawiła się nowa koszykarska marka TARMAK by Decathlon. Wyodrębniła się ona z dobrze znanej  wielu osobom marki KIPSTA, która do niedawna oferowała produkty dla wszyskich sportów drużynowych, a teraz skupia się głównie na piłce nożnej. Trochę historii jak powstała nazwa przedstawia ten film:

– Jaki jest powód powstania Tarmaka?

– Zależy nam na tym aby być jeszcze bliżej użytkowników. Dzięki tej transformacji, powstał zespół pasjonatów koszykówki, koszykarzy i koszykarek którzy koncentrują się na tym jednym sporcie, znają potrzeby rynku, stale tę wiedzę pogłębiają i wykorzystują przy tworzeniu nowych produktów.

– Jaki jest cel i kierunek dla nowego brandu?

– Zależy nam na zwiększaniu dostępności tego sportu i stałym podnoszeniu zadowolenia z jego uprawiania. Jest to możliwe dzięki stałemu obniżaniu cen, tworzeniu atrakcyjnychoraz technicznych produktów, a także stałej analizie rynku i reagowaniu na potrzeby użytkowników.

– Jak chcecie to osiągnąć?

TARMAK By Decathlon już wprowadził na rynek kilka technicznych, innowacyjnych produktów, które cechują się wysokim stosunkiem jakości do ceny. Przykładem takich produktów mogą być:

Bardzo ważne dla nas jest bycie dostępnym i atrakcyjnym oferując kompletne zestawy produktów w cenach nie do pobicia dla chłopców, dziewcząt, mężczyzn i kobiet. Naszą ambicją oczywiście jest stworzenie o wiele bardziej atrakcyjnych produktów, technicznych i niepowtarzalnych, aby konkurować z największymi graczami na rynku, a w niektórych segmentach wyznaczać trendy. Ta wyrafinowana technicznie strategia jest obecnie szczególnie widoczna w segmentach piłek i koszy.

Niezwykle ważna jest dla nas opinia użytkowników, na podstawie której możemy lepiej dbać o zaspokajanie potrzeb, rozwijać nasze produkty i tworzyć nowe, których koszykarze potrzebują, aby realizować swoje sportowe marzenia. Analizujemy wszystkie opinie i oceny naszy produktów dążąc do jak najwyższej satysfakcji użytkowników. Chcemy aby każdy produkt osiągał przynajmniej ocenę 4,5 w skali do 5. Te, które nie cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników i dostają opinię niższą niż 3 są wycofywane ze sprzedaży i poddawane ulepszeniu, bądź tworzone są w ich miejsce nowe.

– Czym wyróżnia się TARMAK spośród innych marek?

– Przede wszystkim wspomnianą powyżej jakością produktów do ich ceny. Zarówno naszą misją, jak i całego Decathlon jest to, aby umożliwiać uprawianie sportu wszystkim, bez względu na możliwości finansowe. Tak samo jest w naszym przypadku. Chcemy, aby każdy mógł grać w koszykówkę dzięki produktom, które są bardzo dobrej jakości i w możliwie najniższej cenie. Naszymi najważniejszymi użytkownikami są przede wszystkim PASJONACI koszykówki, grający na każdym poziomie, nawet tym podwórkowym. Bo dla nas liczy się wyłącznie radość z gry!

– Dla kogo głównie są produkty marki TARMAK?

– W zasadzie dla każdego… TARMAK by Decathlon pragnie dotrzeć do segmentów mniej ograniczonych regułami oferując takie produkty jak np. Kosze wizzy, które umozliwiają granie w koszykówkę w zasadzie w każdych warunkach. Oczywiście dbamy też o męski rynek koszykarski, ale przede wszystkim chcemy rozwijać rynek produktów damskich i dziecięcych.

Karol Leszczyński – Lider TARMAK By Decathlon Polska

W Decathlon od 6 lat. Od początku łączy swoją pasję do koszykówki z wyuczonym zawodem – logistyką.

W koszykówkę gra nieprzerwanie od 9 roku życia, czyli już ponad 20 – obecnie w II lidze w Katowicach.

Od połowy 2017 roku z managera logistyki przejął odpowiedzialność za rozwój nowej marki koszykarskiej w DecathlonTARMAK. Realizuje dzięki temu jedno z marzeń Dacathlon, że każdy pracownik => DO WHAT YOU LOVE!

ODWIEDŹ SKLEP KOSZYKARSKI NA DECATHLON.PL I POZNAJ BLIŻEJ PRODUKTY MARKI TARMAK

4
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
RedakcjaBartekBiggie Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Biggie
Gość
Biggie

Już reklamują się na gwiazdy basketu😞.Masakra,tych butów bym nie ubrał nawet do roboty.Co się z wami Panowie dzieje?Jak nie Lebron to reklamujecię nazwijmy to buty do kosza.Zróbcie tak jak pisaliście z tą wpłata bo lecicie ewidentnie w dół.Nie piszę tego po złości.Ale jak chcecie dłużej funkcjonować niż pare lat to musicie działać,bo zjedzą was konkurencyjne portale.Jak już tewgo nie robią.

Bartek
Gość
Bartek

Słuchajcie, ta piłka B700 z homologacją FIBA, faktycznie jest warta grzechu? Pytam serio, tylko na parkiet. Pozdro!!!