Trenerzy wybrali skład rezerw wschodniej i zachodniej konferencji do zbliżającego się wielkimi krokami Meczu Gwiazd NBA. Wśród nich brakuje weteranów, którzy w poprzednich latach byli regularnymi gośćmi Weekendu All-Star. Carmelo Anthony, Dwyane Wade i Chris Paul musieli oddać swoje miejsca kolegom z młodszych klas.

STARTERZY WSCHODU

Kyrie Irving
DeMar DeRozam
LeBron James
Giannis Antetokounmpo
Jimmy Butler

REZERWY WSCHODU:

Isaiah Thomas
John Wall
Kevin Love
Kyle Lowry
Paul George
Kemba Walker
Paul Millsap

STARTERZY ZACHODU

Stephen Curry
James Harden
Kevin Durant
Kawhi Leonard
Anthony Davis

REZERWY ZACHODU:

Russell Westbrook
Klay Thompson
Draymond Green
DeMarcus Cousins
Marc Gasol
DeAndre Jordan
Gordon Hayward

Dla DeAndre Jordana, Kemby Walkera i Gordona Haywarda występ w Nowym Orleanie będzie debiutem w All-Star Game. Oprócz wspomnianej trójki weteranów – Carmelo Anthony’ego, Dwyane’a Wade’a i Chrisa Paula, w meczu zabraknie także Joela Embiida. Można jednak odnieść wrażenie, że CP3 zabrakło głównie przez fakt, iż jest kontuzjowany, więc tak czy inaczej zostałby zastąpiony przez innego zawodnika. Natomiast wybór DeAndre Jordana kłóci się z pominięciem Rudy’ego Goberta. Tutaj zdania będą podzielone. W składzie zachodu nie ma także Damiana Lillarda i Karla-Anthony’ego Townsa.

Wracając do Embiida. Trenerzy zamiast niego wybrali Paula Millsapa i zapewne głównie wpływa na to fakt, że zawodnik Atlanty Hawks jest zdrowy, rozgrywa świetny sezon i bardziej utrwalił się w świadomości szkoleniowców. Przy okazji – będzie to pierwszy Mecz Gwiazd bez Wade’a od 2004, natomiast bez Anthony’ego od 2009. Niewykluczone, że podczas weekendu w Nowym Orleanie, Melo zacznie pakować swoje rzeczy i myśleć o przeprowadzce.

Weekend Gwiazd w Luizjanie potrwa od 17 do 19 lutego. W pierwszy dzień spotkanie pierwszoroczniaków oraz drugoroczniaków. Kolejny to noc konkursów (umiejętności, 3-punktowy i wsadów). Na deser All-Star Game.

Wyniki NBA: 45 punktów Russella Westbrooka, Kanter złamał rękę


32
Dodaj komentarz

avatar
15 Comment threads
17 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
18 Comment authors
KubaDżejkobMajkPiotrBary Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Tkk
Gość
Tkk

Tylko Love i dre mi nie pasują, ale Ci o których mowa w artykule że ich nie ma, poprostu nie zasłużyli, może poza Embiidem i CP3.

hhh
Gość
hhh

Ciekawe jest to, że na wschodzie nie ma żadnego nominalnego centra bo przecież nie jest nim Antek. Zachodowi za to centrów obrodziło 🙂

MarkSwayze
Gość
MarkSwayze

W sumie to na wschodzie pięciu PG a na zachodzie pięciu podkoszowych. Patola :p

Piotr
Gość

Czterech zawodnikow z golden state twoim zdanie jest ok? Nie czepial bym sie, ale green to jakis zart, no ale co teraz to takie modne, curry mieli ten ochroniacz jak by byl wiecznie glody, green mysli ze wszystko mu wolno… no GWIAZDY!!! Jak by moglo zabraknac calej czworki. To nie to samo NBA jak z lat90.

BULAT
Gość
BULAT

Kto na wschodzie będzie CENTREM ???

Kobas
Gość
Kobas

nie pasuje Mi w tych wyborach: Paul George , Paul Millsap, Klay Thomson i DeAndre Jordan…. ale co my możemy ? – wino wylane !

jednak jeśli tegoroczny mecz gwiazd będzie wyglądał jak ostatni mecz – to pierdole , nie zarywam nocy chyba , że liga coś zmieni !

Dżejkob
Gość
Dżejkob

George nie???????człowieku nie żartuj, to genialny zawodnik..

Kobas
Gość
Kobas

Wiem, że PG to bardzo dobry zawodnik, ale póki co w tym sezonie tego nie pokazuje jak również bilans drużyny tego nie pokazuje – według mnie są gorsi niż w poprzednim sezonie… to moja opinia.

Sławek
Gość
Sławek

A dlaczego? Bo maja gorszego trenera ktory olewa defensywe:)
Nie pasuje Ci George w asg haha:) 23 ppg najlepszy jego sezon w karierze jest dobrym zawodnikiem ale tego nie pokazuje w tym sezonie SERIO GOSCIU? Prawie 22/6/3 to sa super liczby. W dodatku trafia dobrze z gry oscylujac na odpowiednich %.
A poza tym bez obrazy ale kto patrzy na bilans druzyny biorac do asg? Przeciez nawet mowi sie ze “Embiida” zabraklo anpopatrz na bilans Philly
To juz od dawna jest konkurs popularnosci

Sławek
Gość
Sławek

jednak jeśli tegoroczny mecz gwiazd będzie wyglądał jak ostatni mecz – to pierdole , nie zarywam nocy chyba , że liga coś zmieni !

Nic sie Panie kolego nie zmieni. Mam nadzieje ze nie byles zahibernowany przez ostatnie lata i wiesz ze all star game juz tak wyglada od kilku dobrych sezonow

Dżejkob
Gość
Dżejkob

mi nie pasuje James,jest słabszy w tym sezonie niż w poprzednich!!!!!haha..żartuję oczywiście ale tak pierdolić to aż głupio jak Ty. ile meczy Indiany oglądałeś???????????

Sławek
Gość
Sławek

Do kogo kierujesz swoje slowa dzejkob? Bo ja pisalem do kobasa

Sławek
Gość
Sławek

Ja bronie PG 13 wiec chyba cos sobie zle zinterpretowales

Dżejkob
Gość
Dżejkob

jest ok!!!!prawie haha…Jordan nie Gobert tak ,Green nie Towns tak…Embiid tak Millsap nie, ale i tak nie jest żle…bez wielkich nazwisk..Melo to może każdemu z tych zawodników co zagrają bić bravo co najwyżej, Wade jest ok ale już są lepsi od niego.

King James
Gość
King James

gdzie Lilard? Towns?

Jordan? ale gwiazda,jak te całe NBA dziś i sposób wybierania,bez podziału na pozycje.Któryś z koleji mecz “gwiazd” który oleje,wole 10 min skrót.

tkk
Gość
tkk

Lillard za co? sytuacja jak rok temu, może znowu podziała mu to na ambicje i zacznie grać topowy basket.

Łukasz
Gość
Łukasz

Jedziemy Gordon Hayward! No, w końcu jakiś SG w tradycyjnym ubarwieniu, Utah.

allen76
Gość

umiejetnosc wkladania pilki do kosza oraz wywiazywanie sie z nie tak trudnego dla wysokiego gracza obowiazku zbierania pilek wystarcza do bycia all star…

Hss
Gość

Zachód ma fajny skład 🙂

kolo
Gość
kolo

Russell Westbrook w rezerwach??? Kuźwa litości????

Gregor
Gość
Gregor

Nie ma Lillarda to żart jakiś. Uciekaj chłopie do innej drużyny bo talent ogromny

tkk
Gość
tkk

Talent na miarę najlepszych graczy w lidze, ale na all stars nie zasłużył. znowu przed allstars nie gra tego co potrafi.

Gregor
Gość
Gregor

rozumiem że to ironia?

tkk
Gość
tkk

nie to moja opinia, taka jak rok temu. świetny gracz, który może być nawet najlepszy, ale nie gra tego co potrafi, jakby mu się nie chciało.

Cikos
Gość
Cikos

Jordan,Thompson,Green,Love,Milsap.
Czym oni sie zasluzyli,zeby grac w all strar?
Chyba cos mi umknelo….

Bary
Gość
Bary

Draznicie mnie juz z tym wpychaniem wszedzie embiida, dovra nie ma co gadac gosc jest dobry ale pamietajcie ze to ciagle rookie, ciagle nie jest wpelnu sil i chyba wszyscy zapomnieli ze malo brakowalo ale zmarnowalby swoja szanse na gre w nba przez to ze psychika mu siadla po kontuzji, moze wiec warto wstrzymac sie z tym stawianiem go na piedestale i dac mu sie spokojnie rozwijac jak i trenowac psychike bez akcji typu allstar itp.

Kuba
Gość
Kuba

Z roku na rok ten mecz traci sens.I ten rok szczególnie to potwierdza.Green i Thompson w
Meczu Gwiazd to kompletna pomyłka.Oboje to totalni przeciętniacy a Green w tym sezonie jest beznadziejnie przeciętny.Brak Westbrooka w starting five,obecny Curry-kpina.Do tego komik Jordan.Millsap co tam robi tez nie wiem.

Piotr
Gość

zgadzam sie !

Dżejkob
Gość
Dżejkob

kpina to Irving w pierwszej piątce, a nie Thomas lub Wall, wiem że nienawidzisz GSW ale nie przesadzaj z Thompsonem…Green może nie koniecznie.

Kuba
Gość
Kuba

Zgoda.Thomas od początku sezonu gra bardzo równo a Wall od 1,5 miesiąca to po Westbrooku i Hardenie najlepszy zawodnik w lidze.

Piotr
Gość

Co na zachodzie robi Green ? Z roku na rok all star game jest gorszy… Moze konkursy podniosa poziom tego weekendu.

Majk
Gość
Majk

Jeszcze niedawno byl lament, ze GSW to team, w ktorym jest za duzo All Starow a gdy rzeczywiscie ich wybrano do ASG to ciezko teraz zrozumiec 🙂 pamietajcie, ze wybory czesto sa subiektywne zamiast obiektywne