Los Angeles Lakers postanowil uhonorować bohaterów ShowTime’u, którym żyło całe miasto, gdy Magic Johnson, Kareem Abdul-Jabbar i wielu innych tworzyło fantastyczny kolektyw. W kolejnym sezonie ekipa LeBrona Jamesa zagra w jerseyach stylizowanych na koszulki, w jakich wówczas grali Lakersi.


“Showtime is back”. Nike we współpracy z Los Angeles Lakers przygotowało naprawdę wyjątkowe koszulki na kolejny sezon rywalizacji. Spójrzcie na numery, spójrzcie na kołnierzyk – w bardzo podobnych jerseyach Lakers grali w trakcie lat 80. W 1999 zespół zrezygnował z “cienia” rzucanego przez numery. Teraz cień wraca i to rzecz jasna bardzo sprytny marketingowy ruch, który pozwoli Lakers podbić sprzedaż jerseyów i w konsekwencji sporo na tym zarobić. Właśnie tak wykorzystuje się potencjał, który gwarantuje osoba LeBrona Jamesa.

The Icon

The Association

The Statement

Warto sprawdzić dział NBA w oficjalnym sklepie Nike – http://bit.ly/NikeNBA-2018 – czeka tam ponad 300 produktów! Niektóre w wyjątkowo niskich cenach!


7
Dodaj komentarz

avatar
4 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Kork von DonnersmarckTomekThe TMarleyMichał Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kork von Donnersmarck
Gość
Kork von Donnersmarck

Koszulkami nawiążą, ale bez wątpienia, ze względu na słaby skład (jeden wybitny gracz plus banda statystów), wynikami nie nawiążą.

Tomek
Gość
Tomek

A kto prócz GSW i Rockets może im zagrozić na zachodzie ? Nikt. A jak za rok przyjdzie Leonard to w playoff 2020 zakończą dominację GSW na zachodzie i pójdą po mistrzostwo 🙂

Kork von Donnersmarck
Gość
Kork von Donnersmarck

I jakie to ma znaczenie? Fakt jest faktem – z takim składem, z Lebronem+banda przeciętnych statystów, nie będzie nawet finału konferencji i max pierwsza runda PO.

Marek
Gość
Marek

Powinni też zagrać w takich samych spodenkach 🙂

Michał
Gość
Michał

Haha, dokładnie 😁

Marley
Gość
Marley

cZEGO TO NIE WYMYŚLĄ ŻEBY ZAROBIĆ

The T
Gość
The T

Pi*rdolicie głupoty!Dla mnie to fajne odniesienie do Show Time Lakers i do tradycji i tyle.Kasa oczywiście musi się zgadzać ale nie widzę w tym ruchu czysto biznesowego tylko odbieram to jako ukłon w stronę oldschool.Mniej hejtu,więcej zrozumienia a ten świat będzie lepszy.