NBA: Lakers i Heat ze sponsorem na koszulkach

NBA: Lakers i Heat ze sponsorem na koszulkach
Wrzesień 21 22:07 2017 Print This Article

Kolejne zespoły dołączają do klubu lokujących uniformów. Na miesiąc przed rozpoczęciem tegorocznych rozgrywek swoich koszulkowych ujawnili Los Angeles Lakers oraz Miami Heat.

Dzisiaj jedna z najbardziej charakterystycznych (jeśli chodzi o koszulki) drużyn postanowiła po raz kolejny zaprezentować nowe stroje, tym razem wzbogacone o umieszczone w lewym rogu koszulki logo sponsora. Wcześniej podczas sierpniowej prezentacji uniformów włodarze Lakers nie zdecydowali się na ten zabieg. Teraz jednak postanowili dodać baner reklamowy do wizerunku koszulek. Uniformowych sponsorem Jeziorowców zostało Wish czyli bardzo prężnie rozwijająca się platforma zakupowa, która sprzedaje ogromną ilość produktów w okazyjnych cenach łącząc nabywców bezpośrednio z chińskimi producentami dostarczających klientom to co chcą bez udziału pośredników. Firma ma swoją siedzibę właśnie właśnie w Kalifornii, a jej współzałożycielem jest Amerykanin o polskich korzeniach- Peter Szulczewski. Obydwie strony podpisały wieloletnią umowę. Szacuje się za jeden rok umowy Jeziorowcy otrzymają ok. 12-14 milionów dolarów. Spółka ma opierać się na zintegrowanym systemie marketingowym poprzez m.in. aktywność społeczną i cyfrową. Ponadto obie marki będą wspierać różne inicjatywy wspólnotowe nie tylko w Los Angeles oraz również na całym świecie.

– Bardzo się cieszymy, że od dzisiaj możemy współpracować z najbardziej znaną marką NBA. Lakers jest typowym przykładem dziedzictwa doskonałości i światowego sukcesu. Ta współpraca symbolizuje nasz wspólny cel jakim jest dotarcie do wszystkich fanów, nie tylko tych w LA, ale i na każdym kontynencie- powiedział dyrektor generalny marki, Peter Szulczewski.

Swojego koszulkowego sponsora ogłosili dzisiaj także włodarze Miami Heat. Od tego sezonu na lewym ramieniu uniformu znajdzie się logo firmy zajmującej się technologią i tworzeniem oprogramowań- Ultimate Software. Umowa pomiędzy dwoma markami ma trwać trzy lata. Współpraca obydwóch stron nie będzie podobnie jak w przypadku Lakers opierać się tylko na banerze reklamowym. Ultimate Software będzie pełnić rolę partnera podczas kampanii 30- lecia zespołu w sezonie 2017/18. Ponadto oprogramowania U.S. wesprze wszystkie inicjatywy fundacji zespołu taki jak np. Home Strong czy coroczne obchody środowiska LGBTQ. Już podczas pierwszego roku współpracy obie firmy przekazały łącznie milion dolarów dla ofiar huraganu Irma.

– Dla nas to było coś więcej niż tylko umieszczenie na naszych koszulkach loga tej firmy- powiedział Eric Woolworth, prezydent ds. operacji biznesowych Miami Heat- W trakcie tego procesu ważne było, abyśmy mogli dostosować się do organizacji, która podziela naszą wiarę we wspólną pracę której towarzyszy przyjazna rodzinna atmosfera jednocześnie zapewniając przy tym obsługę na najwyższym poziomie i służąc jako dobrzy stewardzi społeczności Południowej Florydy. Ultimate Software podziela te cechy i chyba nie możemy być bardziej podekscytowani z rozpoczęcia tak wspaniałej współpracy.  

Do tej pory, aż 16 ekip ogłosiło, że na ich koszulkach pojawi się logo sponsora. Największą transakcją mogą poszczycić się Golden State Warriors, którzy za jeden sezon otrzymają od filmy Rakuten, aż 20 milionów dolarów. Poniżej przedstawiamy listę pozostałych ekip decydujących się przyozdobienie koszulek banerem reklamowym.

1.  Atlanta Hawks- Sharecare
2.  Boston Celtics- General Electric
3. Brooklyn Nets- Infor
4. Cleveland Cavaliers- Goodyear
5. Denver Nuggets- Western Union
6. Detroit Pistons- Flagstar Bank
7. Milwaukee Bucks- Harley Davidson
8. Minnesota Timberwolves- FitBit
9. Orlando Magic- Disney
10. Philadelphia 76ers- StubHub
11. Sacramento Kings- Blue Diamond Almonds
12. Toronto Raptors- Sun Life
13. Utah Jazz- 5 for the Fight

Dodaj komentarz

3 komentarzy do "NBA: Lakers i Heat ze sponsorem na koszulkach"

Powiadom o
avatar
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Kris
Gość

Reklamy na koszulkach to hańba dla NBA. Podobnie jak ta wielka fajka Nike. Komercja zabija piękno sportu. Nie sądziłem, że dożyję takich czasów. “Ciekawie” by to wyglądało gdyby któraś z ekip na sponsora wzięła logo adidasa…

brewin
Gość

POLSKI CUKIER LAKERS – Podobałoby mi się…..

brewin
Gość

Los Angeles skup buraków lakers – w sedno

wpDiscuz