Ponad tydzień temu liga razem z Nike oficjalnie zaprezentowały przyszłoroczne koszulki. Nowy model został przedstawiony na przykładzie aktualnych mistrzów- Golden State Warriors. Niektóre zespoły podzieliły się już ze światem swoimi nowymi strojami oraz towarzyszącymi im banerami reklamowymi. Do 26. lipca około 1/3 ligi zaprezentowało przyszłoroczne koszulki. Poniżej prezentacja jerseyów, którymi dotychczas podzieliły się niektóre zespoły najlepszej ligi świata. 


Niektórym ten pomysł podoba się mniej innym bardziej, ale prawda jest taka, że niezależnie od upodobań kibiców NBA wprowadza reklamy na koszulkach. Początkowo całe lokowanie wywołało wiele kontrowersji, jednak późniejsze poprawki ostudziły nieco zapał zażenowanych kibiców. Ostatecznie liga zadecydowała, że potencjalny baner może zajmować jedynie przestrzeń równą 2,5 cala na 2.5 cala. Podczas przyszłego sezonu reklama będzie umiejscowiona w lewym górnym rogu jerseyu. Niektóre drużyny zadbały nawet o to by nowy baner dobrze komponował się z barwami zespołu. Dla sympatyków dotychczasowego wyglądu koszulek również mamy dobrą wiadomość. Póki co reklamy nie będą znajdowały się na koszulkach dostępnych w sprzedaży.

Philadelphia 76ers- Stubhub

Cleveland Cavaliers- Goodyear

Brooklyn Nets- Infor

Boston Celtics- GE (General Electric)

Orlando Magic- Disney

Utah Jazz- 5 for the Fight

Toronto Raptors- Sun Life

Sacramento Kings- Blue Diamond Almonds

Detroit Pistons- Flagstar Bank

Swojego sponsora przedstawili również włodarze Minnesoty Timberwolves. Na koszulkach Leśnych Wilków już niedługo zobaczymy logo firmy Fitbit. Przyszłoroczny design nie jest został jeszcze opublikowany, dlatego kibice muszą się uzbroić w cierpliwość.

Które koszulki prezentują się Waszym zdaniem najlepiej?

11
Dodaj komentarz

avatar
7 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
MM8AdrianChuckDPawełpanantoni84 Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Borys
Gość
Borys

NBA schodzi na psy…koszykowka to juz tylko 10% tego sportu, zero lojalnosci, honoru, oddania, tylko kasa,kasa,kasa. Jedno jest pewne ze juz nie kupie zadnej koszulki nba. Mam ich 16, z lat 90 do 2017. Wystarczy mi na cale zycie 🙂 Pozdrawiam wszystkich fanow prawdziwej magii nba z lat 90tych i poczatku XXI wieku 🙂

Gregor
Gość
Gregor

A jakie masz? Tak z ciekawości pytam. Ostała mi się jedna Pistons z lat 90 tych. Cholera, chyba XXXXL bo sięga mi prawie do połowy ud. Ale mam i nie wyrzucę.

HUGO
Gość
HUGO

Jak dla mnie porażka, wyglądają fatalnie i psują cały urok, mam nadzieje że koszulki dla kibiców nigdy nie będą z tym czymś :(((

Adam
Gość
Adam

Gdzieś czytałem że koszulki z reklamami mają być dostępne tylko na halach sportowych

jakies_imie
Gość
jakies_imie

Będą, będą. Kasa misiu, kasa rządzi światem.

wrt
Gość
wrt

Jak dla mnie taki mały znaczek nie robi roznicy, nie ma co panikować, byle tego z czasem nie powiększali.

panantoni84
Gość
panantoni84

Uważam, że góra za trzy lata reklama będzie dużo większa. Takie zmiany należy wprowadzać stopniowo. Wtedy będzie całkiem kupa.

Paweł
Gość
Paweł

Z tych koszulek to tylko Kings i Pistons są aktualne na sezon 17/18. Pozostałe są według wzornictwa i materiału Adidasa i można było je zobaczyć już kilka miesięcy temu. Mimo loga sponsora i Nike na froncie stroje Kings jak dla mnie fajne. Oby tylko nie poszło to w kierunku jak w WNBA.

ChuckD
Gość
ChuckD

Coś okropnego ,jak to wygląda….koszulki NBA były niezwykle i wyjątkowe i ikoniczne właśnie dzięki temu że nie miały reklam a teraz…..przecież to wygląda fatalnie.

Adrian
Gość
Adrian

Sluchajcie zle to nie wyglada. Prawie w ogole tego nie widac natomiast pewne jest, ze woelkosc sie zmieni wraz z iloscia kasy za taka reklame. Nie wiadomo jak bardzo moze sie to rozwinac i miejmy nadzieje, ze nie beda wygladac jak korytarz w galeri handlowej i chyba tylko komisarz moze to powstrzymac o ile bedzie im sie to oplacalo XD

MM8
Gość
MM8

Szkoda, bo to niestety jest droga jednokierunkowa.