Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch została nowym partnerem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet oraz Polskiego Związku Koszykówki. Aerowatch od tego sezonu będzie również sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski.


– To nasz pierwszy tak duży projekt z zakresu sponsoringu sportowego, jednak widząc dynamiczny rozwój polskiej koszykówki, a szczególnie Energa Basket Ligi, postanowiliśmy nawiązać współpracę. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni się do wzrostu zainteresowania kibiców i sprawi, że koszykówka w Polsce wejdzie na jeszcze wyższy poziom, a my dotrzemy do szerokiego grona odbiorców – mówi Piotr Sobota, dyrektor zarządzający firmy Morwa, dystrybutora zegarków Aerowatch.

– W koszykówce ułamki sekund odgrywają znaczącą rolę, dlatego potrzebna jest do tego szwajcarska precyzja. Bardzo się cieszymy, że tak prestiżowa marka, jaką jest Aerowatch, dołączy do grona naszych partnerów. Wspólnie postaramy się, aby nadchodzący sezon był pełen emocji i wrażeń – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

W ubiegłym sezonie powrócił Konkurs Wsadów, a już przy najbliższej edycji Suzuki Pucharu Polski przeprowadzony zostanie także Konkurs Rzutów Za Trzy Punkty, którego sponsorem tytularnym zostanie marka Aerowatch.

– W konkursie rzutów z dystansu oprócz precyzji niezbędna jest umiejętność szybkiego rzucania. Każdy z zawodników musi się zmieścić w określonym czasie. To dla nas dobra okazja do pokazania się, odmierzenia czasu i wyróżnienia najlepszych – dodaje Piotr Sobota.

– Do Aerowatch Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty zaprosimy najlepszych strzelców Energa Basket Ligi. Będziemy się jednak przyglądać także młodym polskim zawodnikom. Na pewno jednego z nich zaprosimy do udziału w konkursie – zapowiada Radosław Piesiewicz.

– Twierdzenie, że zegarek ma pokazywać czas, być ładny i funkcjonalny jest największym zegarkowym kłamstwem świata. Zegarek musi sobą coś reprezentować – musi mieć swoją tożsamość. Zegarki Aerowatch, dzięki ogłoszonemu rozpoczęciu współpracy z Energa Basket Ligą zyskują właśnie tę tożsamość, nie tylko dla wszystkich związanych z koszykówką – podkreśla Władysław Meller, właściciel salonu odCzasu doCzasu, gdzie odbyła się wtorkowa konferencja prasowa.

AEROWATCH SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku. Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu. AEROWATCH już w 2015 roku dostępny był w 140 sklepach w Szwajcarii oraz w 48 innych krajach.

Sponsorem Tytularnym rozgrywek Energa Basket Ligi jest Grupa Energa. Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Zasila energią elektryczną 3 mln klientów, zarówno gospodarstw domowych, jak i przedsiębiorców.

źródło: informacja prasowa Energa Basket Ligi

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o